Friday, December 10, 2010

Dalam Kabus

Salam.

Jumaat tiba lagi
cepat betul masa ni berlalu 
rasa baru semalam saja planning pergi cuti
rupanya dah hampir seminggu berlaku

ingatan masih di Genting Highland ni...
pagi tu bangun tidur pergi ke tigkap
nak lihat pemandangan di luar
malangnya tak nampak apa pun 
kabus sangat tebal...rupa-rupanya
kami berada di dalam kabus...
uhhh...patutlah sejuk sangat asyik nak 
ke tandas saja...hihi...

pengalaman pertama lihat coffee house
yang besar dan orang beratus-ratus berderu 
datang nak breakfast...menakjubkan mereka 
boleh urus semua ini 

kami makan dengan anak-anak tanpa kena 
extra charges ...mungkin ramai susah nak control
makanan sangat banyak...alhamdulillah kenyang!

seronok sangat disini...seperti berada di negara 
yang lain, kami sekeluarga hanya menikmati 
pemandangan yang indah..tak main apa pun...maybe next time ^_^


9 pagi..kabus masih tebal

saat paling best.. breakfast!

coffee hse besar memanjang dpt A kebersihan

si manja dah sejukkk!

dah pkl 1 tghari tau...belakang tu First World Htl

kesayangan ku ^_^

berani naik tu...berani tgk je..huhu

masa nak balik kabus makin tebal...takut

masa kami balik ada lihat 1 kerata dah terbabas di tengah jalan...nasib anak2 tidur

37 comments:

Melor said...

salam perkenalan ya nama ku melor. nice blog

cemomoi said...

time-time hujan ni g sana berisiko le sikit

Ati Masrif said...

melor,
salam kenal...nice name!

cemomoi,
betul juga..b4 pergi service car dulu

nurkass said...

amboi kak ati..
mcm kt obersi..berkabus gitu..comelnyer princess3 kak ati tu..geram..hehe

sahromnasrudin said...

as salam kak..makan kat restoran kampong ke????

Ati Masrif said...

nurkass,
bila lg nk perasaan kan...hihi

salam sahrom,
tak perasan pula nama restoran tu tapi di tingkat 8

PUTUBAMBU said...

salam kenal Ati!
cantik blog awak.. rajin2 le kita saling kunjung-mengunjung ye.. hehehehe

* anak2 awak comel2 belaka...

Ati Masrif said...

salam kenal putu,
samalah kita ye. TQ

miloais said...

bestnya.... sejuk2 tu kan...
:D

noor said...

ni bila ckp mau kuar asap nih hihihi
cejuk. cuaca cam nih best kan kak

Cik Tom said...

seronoknye holiday trip kak ati..best tgk...semua happy :)

eelobor said...

wah seronok nya dapat bercuti dan meluangkan masa bersama yang tersayang di sekeliling

NM02 said...

best kan... sejuk naik genting ari tu masih terasa. ahaksssss

kakchik@ella said...

anak i berani naik game tu. I?? berani tgk je, cam u jugak, Haha ..

Yan said...

Salam Ati,

comel2 2 anak dara awak tu.. leh tempah..hee.


seronok nya jalan genting.

Ati Masrif said...

milo,
seronok sekali sekala sejuk

noor,
berasap-rasap..hihi

Ati Masrif said...

cik tom,
mmg best..cik tom leh gi dgn yaty

eelobor,
if bersama family ..buat apapun jd seronokkan

Ati Masrif said...

NM02,
tapi kami tak mainlah games tu..nx time je

ella,
eee..tak sanggup..tgk pun ngerii..

nabilah_2908 said...

tul la kak...mcm kat oversea lak...yer la skrg ni musim hujan..sejuk..tu yg kabus tebal..

time musim panas...sure susah nk jumpa.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BROKEN RELATIONSHIPS

Poyaty said...

macam kat obersea lh kak ati. haha. kesian kan saya yg x penah naik genting tu :(

Kakzakie said...

Salam Ati,

Seronoknya.... suka tengok sicomel yang tiga tu nampak sangat gembiranya. jangan lupa balik rumah sudah.....

Ati Masrif said...

yan,
hehe..mentang2 suka jln2 cari mkn
anak2 kita pun kena tempah..huhu

nabilah,
mungkin faktor hujan kan..sampai pkl 6 pun kabus tebal..sejukk

Ati Masrif said...

yaty,
nanti honeymoon bolehlah naik
genting highland..hihi..

kakzakie,
dah selamat balik pun ahak!

n.hasleena said...

salam kak ati...
bestnya...
bila lah sy nak g pulak nie... :)

Nafisa81 said...

uishh..cam kat luar negeri

Ati Masrif said...

n.hasleena,
tak jauh pun ..gi jelah

nafisa,
suasana dan org2 kat sana pun mcm kat oversea tau..hihi

BEN ASHAARI said...

salam ..

bulan depan baru nak g sana ..huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Dah terasa-rasa sejuk sampai ketulang ni...

sekamar rindu said...

salam...kak,

melihat pic ni hati saya meronta nak pergi juga...

bestnya..:)

FATIN MRAZ said...

lama sudah sy x naik genting.. mm..ada apa2 yg baru disana ker? last sy pegi nak men superman-tp x kesampaian-tutup mase tuh..

Cma Shiema said...

wah...sonotnye g genting...
he3...cma pun ingat end of dis year nk gi...

Ati Masrif said...

Ben Ashaari,
hehe..akhirnya datang komen..hihi..

haa..honeymoon lagilah tu..best tau!

terima kasih sudi dtg komen yek ^_^

Ati Masrif said...

rina,
betul sgt kalau tak pakai bj tebal..alamat menusuk tulang

Ati Masrif said...

SR,

jgn ronta2 pergi sajalah cikgu..org bujang senang..hihi

Fatin,
bukan superman..spiderman..hihi
suasana byk baru..

Citarasa Rinduan said...

bila lihat pic tu..rasa nak kesana....

Ati Masrif said...

ayu,
bolehlah bawa rombongan cik kiah ke sana pula..hihi

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

dah lama xg genting...teringin nak g....tapi skrang nie musim ujan..tue yang cam leceh skit tue..lagipun sian plak kat amani kan...kang kesejukan lak dia..