Wednesday, December 15, 2010

Cerita Seram Berdekatan Taming Sari !!

Salam.

Selamat pagi sahabat semua

nak kongsi sebuah cerita SERAM dekat dengan 
Taming Sari tu.....


Taming Sari yang popular dan kunjungi ramai pelancong luar dan dalam negara




 disebelahnya 

ada sebatang pokok

di atas pokok itu

 ada...

.......

 ada...






kalau pun nak promote rumah hantu di sebelah Taming Sari ...
agak-agaklah...jangan sampai gantung Hantu rupa hodoh
dan mengerbang macam tu..



nak gugur jantung kita dan anak2 nampak benda tergantung
macam tu ... kalau warga emas?? mahu masuk hospital...

38 comments:

penjejak.mimpi said...

Salam

Ler.. ingatkan betui le ade antu...
Pepagi da terkene... :)

kakcik said...

Ish.. apalah dia orang buat macam tu, kan? :)

sahromnasrudin said...

as salam....tak dpt masuk..beratur panjang sgt hehehehe

Ati Masrif said...

wasalam penjejak mimpi,

kalau mlm hari mahu seriau..ooo

kakcik,
betul..betul!
anak ati yg kecik Syahmi..punyalah takut!

azzey said...

Ati Masrif: mmg ngeri nengoknya, lagi2 klu sebelah mlm....

Ati Masrif said...

w'salam sahrom,

samalah hari tu pun tgk org berlapis2 Q..maybe nx time saja

azzey,
bayangkan mlm dgn angin..mahu berterbangankan..huhu

ainnoraini said...

mmg ngeri pun ...
anak ain pun sempat jugak ambik gambar hantu tu...mase tu dah nak senja mmg takut la jugak bile nengoknye...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Dorang saja nak menarik perhatian pengunjung tak? panjang cerita pergi Melaka ni ye Ati.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

masya-allah sangat menakutkan..terkejut eida tengok tadi....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa budus kan..depa nie...

kalt said...

Kalau letak maya karin tak pe la jugak kann?

Kakzakie said...

Salam Atie,

Ini kalau pandang waktu suram dengan angin bertiup pasti lembaga itu bergerak menghayun.... wah... hebat juga cara mereka nak promo.

nurkass said...

adehh..napelah diorang gantung camtu..mcm hantu penanggal kan..eiii..seramnyer..

Ayuraza said...

haha..siang2 buta..
ape ke jadahnyer..keh3

Queen said...

ape2 la gantung gitu..tak patut betul

NM02 said...

kalu saya... dah rebah kaku kejong kat situ jugak. oh nooo!!!

Amy Syaquena said...

As'salam..

uishhh..kenapa dowang buat macam tue kalau ada orang yang lemah jantung kan susah..

Yan said...

Hee... lawak tui lah Ati ni. Nanti akak pun nak tgk antu ni

sarah-najwan said...

kalu saya gtu gak..mau terkezut jugak...huhu

Ati Masrif said...

ain,
nasib baik ada juga seorang saksi..hehe!

kak ina,
memang menarik perhatian betul!!
cite melaka habis dah..ini cite seram :P

Ati Masrif said...

ieda,
terkezutt kan

kalt,
eh..menyamar nmpk..hihi..betul juga..

Ati Masrif said...

kakzakie,
mmg menyeramkan

nurkass,
patut pihak yg berkenaan ambil perhatian..betul dak

Ati Masrif said...

ayuraza,
nak ganti wartawan ntv7 yek

queen,
mahu terberanak org ngandung kan..hehe

Ati Masrif said...

NM02,
pengecut juga ye

amy,
tu yg kita risau kalau org2 berpenyakit kan susah

eman said...

eeeeeeee............!!! x suke nye tgk bnde to0 mcm to0.. kalo sy ade kt situ, mau runtuh taming sari dga sy jerit (-_-")

nabilah_2908 said...

kena complain tu kak...tul juga tu..ada la pulak gantung patung hantu mcm tu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
S.I.B.U.K

Ati Masrif said...

yan,
lawak sambil komen ni tau..huhu

sarah,
pasti dah terjerit..auuw!hihi

Ati Masrif said...

eman,
amboii eman...Ratu Menjerit rupanya
kang cik abe ..lari..haha

nabilah,
aik..org melaka pun tak perasan ke

apakata nabilah tolong komplen kat majlis perbandaran melaka..dapat pahala..ngeh3

n.hasleena said...

hehehe....
sekali terpandang mau berderau gak darah tu :)

EnHEar said...

hahaha.. terkejut tgk gmbar tu..
scary betul.... memang tak pandang dah pokok tu

Cik Tom said...

seram tgk malam2..huhu

thanks bg moral support kt cik tom ye akak...cik tom dah apply kpli tp xlepas mtest la akk..sob3

kak wan said...

Hu..huhu terkejut kakwan tengok benda tu seeeerammmm.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hissssh..

buat tegak bulu roma aje.

dahlah tengah2 malam ni...

kakpah said...

opocot omak!!!!!
teperanjat den.

errr... salam ti. sampai lupa plak nak bagi salam.

noor said...

kalau tgh mlm nmpk ni mau leh pengsan nor..
kaw2 punya promote arrr

DrSinga said...

ingatkan ko dah join uncle seekers..
caittt.......

Ati Masrif said...

leena,
mmg terkezut

EnHear,
salam kenal

cik tom,
tak leh ke minta tolong sape yg ada pangkat or ADUN tmpt cik tom tgl..mesti dapat tau

Ati Masrif said...

kak wan,
terkezut kan..haha

rina,
ha..tahu takut!

Ati Masrif said...

noor,
promote tak kena tmpt

Dr Singa,
mana berani nak join cite tu..huhu