Thursday, December 2, 2010

Berhijrah

Salam.

Buat teman-teman yang kita hormati  
semoga semua sentiasa sihat dan ceria 

Malam tadi kami sekeluarga ke Kuala Lumpur
bukan nak terapi minda lagi ..huhu.. 
mahu  bankrupt  kalau buat selalu..
cuma menghadiri 
majlis perpisahan teman hubby

teman yang dah tak sangup tinggal 
di KL lagi... yang indah, yang megah
tapi banyak juga kekurangannya
mungkin jua tak sanggup dengan 
segalanya yang mahal..yang harus dibayar...

majlis di buat di Warung Sotong Berlada
yang pernah kita promote dulu
meriah... dapat berjumpa dengan 
Ruminah Sidek...kami panggil dia Mak
dapat salam dan cium tangan dia
teringat pada mak sendiri dan juga
pada arwah P.Ramlee ...
kan Mak Mah pernah berlakon dengan arwah dulu

hubby & rakan2..bj biru merah teman yg nk pindah
meriah sesekali berkumpul bersama
kami dan mak mah ...masih kuat bertenaga!
bersama wife teman tu..selamat pulang ke kampung
syahmi dapat geng main
wanita punya xtvt sendiri...huhu..best!
sempat car bw di KLCC
Kuala Lumpur ...yg semakin hari semakin mahal!

# Buat Mizi & family selamat berhijrah ...semoga berjaya di tempat baru 

# sampai rumah 1.30 pagi....fuhh..ngantuk!

32 comments:

sahromnasrudin said...

as salam..berhijrah ke luar negara ke???

kakcik said...

Sesekali kakcik juga rasa nak pindah balik duduk kat kampung. KL ini begitu menyesakkan.. tapi dah rezeki di sini, kan? :)

Queen said...

balik kampung best..

terasa nak balik kampung di kelantan dan bina hidup di sana

atty's said...

seronoknya kalau dpt pindah kt kg..
tp kty mak pun kat sini, kiranya tade kg pun huhuhuuhuh

Daddy Ziyyad said...

duduk kampung pun mahal sekarang(minus the toll, parking)..hehehe

Ati Masrif said...

salam sahrom.
pindah balik ke kg..taiping

kakcik.
buat cam kami ni..duk kg tapi keje KL

quenn.
uhh kelik kelate..kijo sane..aman deh

Ati Masrif said...

atty,
samalah kita takde kg..nasib hubby ada..hehe

daddy ziyyad,
duk kg teruslah..takde tempun tu semua..huhu

Amy Syaquena said...

salam..

wah bestnya dapat jumpa teman2, x suke duduk k.l kos tinggi alhamdulillah lepas kawen dah berhijrah ke tempat kos rendah hu3...

cheqna said...

kak
ganu besh gok kak
meh r nok pindoh sini gok =)

Noradzuan said...

Semoga sucess to my best friend......hu hu sedih hilang lagi satu kawan apa apapun semoga berjaya dgn kehidupan baru.....

nabilah_2908 said...

org yg dok KL..tk tahan nak pindah...org yg tak dok kt KL..tk sabar2 nk pindah ke KL...mcm2 ragam kan kak..? :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HEART ATTACK

Ati Masrif said...

amy,
dok jauh dari KL ..jimat deh

cheqna,
best ke kat sane..

papa,
kurang lagi satu anak buah tu..
kerja tambah byk..aduh..hihi

wahida said...

KL sgt mencabar...baik dr segi fizikal, mental, finance!! mmg menyesakkan dada!!

Dee said...

moga dia dpt ketenangan minda keje di kampung..

seronoknya dpt amik gambar ngan mak mah..dee asyiklah nak pegi situ..tp x terpergi2 lagi..

Pala Maldini said...

betul lah.. aku pun dah letih dok/keje kl ni..

ana said...

teringin nak balik kg...tp dh ditakdirkan rezeki di sini.

Cik Pah said...

itu kedai kat keramat tuh ker.. macam nak try lah.. sedap tak ?

Rinna said...

Selamat menjalani hidup baru laa wat teman hubby atie tuh..

Seronoknya dpt makan2 dan jumpa mak mah yer.. meriah nyaa..tgk.. :)

Kakzakie said...

Salam Ati,

Seronok jalan ke seronok makan free? Hm... Syahmi lagilah seronoknya...

sekamar rindu said...

salam...

jarang2 sekali gi Kl tak pe kan..leh bawa anak2 jalan2 sama..

ainnoraini said...

seronokkan berkumpul ramai cam tu...

hidup KL ni mmg mencabar dari semua segi la...
kalau duk kat kg aman damai..sejuk jer mate lihat pemandangan...

cemomoi said...

yang kaya dan mewah bukannya kita, tu yang nak lari je dari kl yang sesssakkk

sarah-najwan said...

mmg seronok bila berjumpa kawan
rasa cam xckup masa nk bercakap
byk benar cerita
satau hari satu malam xabis kan..

kak ina mail said...

Seronoknya, berhijrah pun dapat makan-makan.bestnya.

Ati Masrif said...

nabilah,
biasalah org yg xpnh..nk pulak dtg

wahida,
sgt bwtul tu

dee,
kita kena hargai artis veteran selagi depa hidup nikan

pala,
sabaq2 nk cari rezeki na

Ati Masrif said...

ana,
nak buat camne kan..

cik pah,
depa dah pindah nanti kita buat n3 psl kedai baru na..
sedap2 belako

rinna,
mmg meriah..mak mah tu suka semyum jer

kak zakie,
org dah jemput ..kita dtg utk raikan..hehe

gadisBunga said...

KL mmg mahal. sudah hampir keciciran dek lelah mengejar.

Lyana said...

hikhikhik...i dah selamat berhijrah ke kampung...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

dari dalam perut emak duk KL. Paham sangat murah-mahalnya.

sebab tulah duk di pinggir Selangor..

rieyana ynn said...

meriah nyer..dan best dpt jmpa kwn2...;d

azieazah said...

ATI:
gitulah... bagi orang yg dah bertahun dok KL, tingin nak balik kampung.

bagi yg jarang datang KL, pasti rasa KL tu indah belaka.

Memang KL sangat indah pun...

Tomato Gurl's Life said...

wah berhijrah best jgk..boleh tukar suasana...