Wednesday, December 22, 2010

Aktiviti Berkhemah

Salam,

Selamat petang semua

inilah aktiviti anak-anak bila cuti ni
cuti-cuti malaysia dah habis
sibuk sangat nak berkhemah  pula...




tu dia ... ambik!! kami pasang dalam rumah

tak perlu susah hati ...depan mata saja

siang malam ...pagi petang... seronok main dalam khemah
segala benda dia orang nak bawa masuk ke dalam...hihi! 

24 comments:

sahromnasrudin said...

hahahah..baguis idea nie..senang nak pantau kan....

Cik Pah said...

tulah pasal ..tak yah nak masuk utan bagai kan.

pastu cer awak buat bbq skali ..mesti happening

Daddy Ziyyad said...

jangankan budak kecik, pakcik saya pun pasang khemah kat kawasan taman rumah dia, siap pasang ubat nyamuk sekali..hehhee

cemomoi said...

selamat, selain dekat di mata... budjet pon tak ke mana... uuu

Awang Hafiz said...

bestnya main khemah2.. teringat masa kecik2 dulu, main khemah2 pakai cadar katil.. abes satu bilik disangkut dgn cadar.. haha. pastu guna lampu suluh tutup dgn cawan plastik.. konon2 obor. haha.

Anisa Hang Tuah said...

comel je adik2 tuu

Dee said...

khemah kt luar dh bahaya kan..so, khemah dlm rumah jelah..huhuhu..

♥ manje ♥ said...

mcm nak beli lah khemah satu...
boleh gak pasang khemah bila jemu dok kat dlm rumah kan... hehe ~

gadisBunga said...

camping best!!! tapi nak pasang n cabut khemah tu yg gb maleh sikit. hihi

Ieda Al-Habsyi said...

comel betol dok dlm kemah :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehhehe bestnya leh untie tumpang dak?? hehheheheh

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Teringat pulak, masa anak akak kecil dulu, pasang khemah dalam rumah, sampai malam tidur dalam tu.konon-konon pergi camping.melayan kerenah anak masa tu.

Zullism said...

mau mak dia test dulu tu..heheh...anak2 akak minat khemah yer..

nabilah_2908 said...

besarnya kemah.. :)

nape tak kemah kat luar rumah...adventure sikit...hehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PINGBOX

Queen said...

nik dulu selalu buat gini dgn adik2..hehehhe

tapi kalau ada laman..camping kat laman pun best gak..hihi

Ayuraza said...

kak..teringat lak masa kecik2..buat khemah tepi rumah..siap ader umah atas pokok lagi.main pondok2..hehe
segala bentuk makanan bawak keluar..haha...abisnyer maghrib baru hegeh nak masuk..bagus betol...senang je depan mata..:P

sekamar rindu said...

salam..

puan.....,puan ditag

http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

Ati Masrif said...

sahrom,
idea org malas keluar rumah..hihi

cik pah,
takut masuk hutan ..tepi laut ok lah

daddy ziyyad,
best kalau lama luaslah

Ati Masrif said...

cemomoi,
betul sgt tu..huhu

awang,
samalah..kenangan kecik2 dulukan

anisa,
terima kasih..mumi dia pong comei..ngeh3

Ati Masrif said...

dee,
betul2..dunia dah tak selamat lg

manja,
kami ada 2 khemah yg besaq2

GB,
betul..betul..serah pada org lelaki..hihi

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam ati, best nyer kalau rumah luas dan besar.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wahh best camni.


takyah masak sendiri, terus amik kat dapur aje... hehe..

Rinna said...

Dalam rumah pun jadik laa yer.. ok gak tuh.. merasa gak tido dalam khemah kan.. :)

noor said...

khemah cr nih sgt selamat hihihi