Wednesday, November 3, 2010

Jamuan

Salam.

Sekolah dah tiba di penghujung tahun sebaik habis peperiksaan
mulalah kesibukan penghantar semula buku-buku teks dan 
dapat semula buku-buku teks untuk tahun hadapan.

Selain itu ada lagi satu kesibukan .. ha nak tahu apa...?
Majlis Jamuan akhir tahun yang ni kena bayar, anak 
kita pengawas jadi inilah bayarannya

Jamuan untuk pengawas RM 5
Jamuan kelas RM 10
Jamuan sekolah petang RM 5


itu baru untuk seorang anak kalau orang yang ada 5 anak 
sekolah ... hehe... nasib kita ni seorang saje anak sekolah 
rendah dan nasib setahun sekali...hihi!




nasib sekarang ni  tak perlu isi borang untuk buku teks, kurang sikit 
kerja cikgu dan ibu bapa .

20 comments:

cheqna said...

uiks...
kena bayar gak ke?????
botak kalu ada 5 anak ni...huhuhuhuhu

ana said...

baru tau...xde anak sekolah lagi.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

uit kena bayar nyek...oooo baru ku taw....nanti zaman amani dah masuk sekolah ntah brapa ringgit la plak kena kan...huhuhuhuhu

sahromnasrudin said...

salam ziarah..terima kasih berkunjung ke blog sy..sy hargai..
komen saya zaman sekarang semuanya memerlukan wang apatah lagi alam persekolahan..oleh itu, pengawalan itu penting agar kita tak terbabas kan heheheh

Ati Masrif said...

cheqna, ana, purple,
bersedialah uols bila tiba zaman ank2 mula sekolah..haha mesti lg mahal

NM02 said...

ragam sekolah mcm tu la ek. kita dulu bawa port luck aje. punya la pujuk mak soh masak sedap2. hehehe...

kak ina mail said...

Biasalah tu masa anak akak kecik pun cam tu.Sekarang dah lepas.time Ati plak.

Shibam Jelita said...

anak akak 3 orang dah bersekolah, kepala belum botak lagi, rambut je gugur banyak, hahahhaa

Amy Syaquena said...

perghhh kena bayar gak ke , botak kepala kalau anak ramai

pena said...

emm.. klu zman pena sekolah dulu..
untuk jmuan ni semua bayar dr awal tahun, ansur2x.. hehe.. =)

nabilah_2908 said...

dieorag dh kumpul duit yer..

time sy dulu pun..dr awal tahun dh kumpul duit kelas...akhir tahun..ha..jamuan besar-besaran.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAH NOMBOR

Zullism said...

memang makan modal akak...saya takleh nak komen lebey2 bab kutip duit neh...huhu :)

BLADE EDGE said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

Hunny said...

pastikan makanannya sedap dan berbaloi untuk RM20 hinggit yang dibayar..)

Ati Masrif said...

sahrom,
terima kasih sudi dtg & pengawalan itu betul.

niezza,
selalunya masak2 je ye

kak ina,
ingat firdaus tak lepas lagi..hehe

shibam,
apa pula kakaknya...

Ati Masrif said...

amy & pena,
sabar ...tunggu giliran uols lak yek..huhu

nabilah,
macam tu lagi senangkan..haha

zul,
cikgu, kak ati fahamlah, zaman skrng semua duit..cuma ngeluh skit jer..huhh...hahahaha

blade edge,
TQ BW cni, sat lg kita BW u lak

hunny,
td anak balik ..dia kata kenyang buntang makan mee hoon, satay, kek ....hehe

Lyana said...

hahaha...yana sedang membayangkan kalo 3 3 anak den masuk sekolah nanti..pasrah....kekekkke

Ati Masrif said...

lyana,
tgk jer la nanti ..hehe selama ni collect je dr anak murid kan...

..::SangRatoo::.. said...

hehehe..bak kata Lyana..pasrah sajala..redha..hehehe :P

Rinna said...

Wahh byknye jamuan semua nak kena bayar ekk.. ish2..