Thursday, October 7, 2010

Terapi kaki dengan Ikan

Terapi kaki dengan cara kita duduk di tepi kolam dan 
membiarkan ikan-ikan kecik tu  (macam ala-ala perana tu)
menggigit kaki kita ..... macammana rasanya yek?

Ohh... tidakk... tak sanggup rasanya  kita...dahlah
ikan tu beremek-remek banyak nya ... 
belum lagi  terbayangkan yang ikan-ikan yang
banyak tu menggigit-gigit ntah berapa banyak kaki-kaki
orang lain ... dan dah tentunya ikan-ikan  tu tak
cuci giginya ..... tepuk dada tanya ler selera masing-masing...


10 minit terapi RM 5.00

ada berani nak cuba... mumi tengok boleh la...

6 comments:

cha said...

alangkan orang main bulu ayam letak kat kaki... adeiii geli-geli.

kak ina mail said...

Kat jaya jusco klang pun ada cam ni.tak pernah try lagi .best tak?

Ati Masrif said...

cha,
betui...tengok pun dah gelii....

kak ina,
ntah lah kak...apa kata akak cuba dulu..then bgtau kita camne rase...hahahha

Puan Seri said...

geli la kak tgk ikan byk2 tu.. eiiii..

Rinna said...

Ati..sama ler.. tak tergamak rasanya nak julurkan kaki ke dlm kolam tuh.. ehehhe

Ati Masrif said...

puan seri,
memang geli... meremek-remek byknya...

rinna,
betui tu... mesti hebat sape yg berani tu kan...