Wednesday, October 13, 2010

Motor GP di KLCC

Sabtu lepas tak berkesempatan pergi Sepang Circuit
untuk tonton perlumbaan motor GP  padahal dekat  saja
dgn rumah ... sebab turun Kuala Lumpur ada rumah terbuka
tapi kalau ada rezeki tak ke mana ....
masa jalan-jalan di KLCC ada pula pameran GP di situ ...
so kami pun tak lepas peluang bergambar... ramai betul 
manusia yang nak tengok motor-motor dan model motor...hehehe



Syahmi suka dapat naik motor
Papa tak boleh ... anak jer boleh ambil pic dgn model cun

Syirah tak lepas peluang

Motor idaman papa ... bergambar aje boleh la...

eh.. mumi pun nak menempek gak..hihi

motor favourite hero kecik ... merah


*best dpt jogging pagi td... walau sekejap ..rasa jantung ni aktif jer

8 comments:

cha said...

nak ikut syahmi naik motor merah.

kak ina mail said...

encemlah syahmi.rambut dia tu ikut sapa.cam kerinting dan perang

Lyana said...

rambut syahmi adalah rambut feveret en somi yana...tapi...anak2 de sume rambut lurus...ae ke patut nak kasi curl rambut anak...hikhikhikkkk

Ati Masrif said...

cha,
haha..anak cha boleh la...

kak ina,
kerinting ikut papa, part perang tu kenan mat salih kot psl masa ngandung papa suka usik anak mat salih...hihihi

:~:Budak Degil :~: said...

rambut syahmi mcm rambut dak degil mase kecik2 dlu..hehe..
la ni dah besa curl pon xnmpak dh....

Ati Masrif said...

lyana,
kena suka atau benci sgt budak rambut kerinting ..ha mana tau terkenan...ahak!

budak degil,
camtu mesti cute kan

Cik Pah said...

hencem nye syahmi.. geram tgk curly hair dia.

Ibu Iman said...

kak ati, first time ke sini... hensem la hero kak ati.. rambut tu yg menawan... sukaaa :)