Friday, October 1, 2010

Jalan-jalan ke Banting...

Petang semalam kami sekeluarga pergi beraya 
rumah kakak hubby di Banting ...
sambil tu menikmati pemandangan perjalanan 
ke sana dan sempat beli barang-barang di econsave 
yang sesak teruk... eerr.. tobat takmau pi lagi!
lepas beli barang ..perasaan ni rasa gatal sangat ajak
hubby pergi tengok office yang tengah glamer lani...
berhenti di tepi tempat tu pun bulu roma boleh 
meremang-remang...
terbayangkan ....mangsa-mangsa yang dibawa 
ke ladang yang terpencil nun.....ntah macam manalah
perasaan mereka...??


 

nak sampai pekan banting ada jambatan yg baru ...besar...glamer 
pemandangan cantik ..turun dari jambatan glamer banting
office yang tengah glamerrr... mmg dah dbina sebelum ada balai polis depan tu

depan office glamer....Balai polis baru yang besar & cantik

2 comments:

kak ina mail said...

Selalu jalan ke banting, sebab kampung bapa akak kat kancong darat ngan mak kat kelanang.

Ati Masrif said...

ooo..orang banting rupanya..kancong tempat jual kerepek yg popular tu kan...