Saturday, October 9, 2010

Bila dah sihat

Si manja buah hati mumi ni bila dah sihat 
macam ni lah dia .... susah muminya nak buat 
kerja ...asyik kena ganggu jer... dah lah mumi
dia tersangat rajin ... hihihi...

tapi takper lah dari sakit terlepek jer 
baik sihat...ganggu pun ganggulah..


selagi tak bg selagi tu dia tak puashati...


dah...gi tgk ..OSO... fav. dia..


p.s: diakhir2 syawal ni lg ramai org buat open hse... hari ni jer ada 2 jemputan

10 comments:

Noradzuan said...

Promosi iklan mop ......

cha said...

kita suka la ngan syami ni, buat menantu boleh? haha... comel.

atie @ ejay said...

xpelah..rajin bantu dr kecik;)

Ati Masrif said...

cik wan,
mop dan model kanak-kanak...hihi

cha,
boleh...kena daftar dulu...hahaha

atie,
lama tak nampak bz dsekolah ke? ..bantu@kacau je syahmi ni..

kak ina mail said...

satu hari nanti penganti man kidal.hendsomenya syami cam anak orang putih.

Zullism said...

boy rambut maggi tu...comei2

Lyana said...

salam kak ati...

alahai..anak i pun same...selagi de tak tido...satu keje pun tak jadi...

kemas sini, sane lak sepah...huhuhuuhh...

kak ina mail said...

Eloklah , walaupun deman dia aktif.anak akak pun cam tu.

Ati Masrif said...

Zul,
rambut ori...keturunan paknya..

lyana,
mmg camtu..kalau xtido kena lekakan dgn tv la..

kak ina,
aktif sampai semput...

Noradzuan said...

Lama cuti....