Wednesday, September 29, 2010

SUSU dan PICAGARI

Pernah nampak tak... budak kecil yang minum susu
dengan picagari...? 
ni dia buah hatiku ... Norsyahmi Daniel



budak baikkkk..

emm..sedappnyer..

Rasa-rasanya hero kecik mumi jer yang satu-satunya..
the one and only... hehehe.. 
dari baby sampai lani dah umur 2 1/2 tahun
selain wajib nyot-nyot ...susu cap gantung!
inilah kerja mumi 4 kali sehari nak beri 
dia minum susu ....
bukan tak pernah bagi pakai botol susu...
macam-macam fesyen botol dah beli..tak jalan..
jenuh menunggu dia minum...tak habis-habis...
belum bab main-main di lantai la..merata-rata...
Nasib baik stok untuk picagari baru tu sentiasa ada...
Alhamdulillah..kalau tak susah...






antara koleksi botol susu yang kena reject...

5 comments:

atie @ ejay said...

hemsem la hero akak ni..
berkenan;)

joliegud said...

alahai anak omak...

kak ina mail said...

encemlah anak Ati.dah besar tu mesti ramai yang berkenan.picagari besar cam tu.

Ati Masrif said...

atie,
dah ramai daftar nak buat menantu hero kecik akak tu tau...hihi

jolie,
memang anak omak tapi lagi manja kat papa

kak ina,

boleh la daftar.. picagari tempah khas tu ..hihi

mohd nizaruddin said...

salam kak...kat mana akak dapat beli picagari tu?